World of Warcraft: Studna věčnosti

Letos jsme se již popáté odpoutali od tradičního Boje o Severní pól a nasadili hru na téma filmu nebo počítačové hry. Letos tedy variace na známou hru na hrdiny „World of WarCraft“.

Akce na Selešce se mi líbila, protože byla letos dobře zorganizovaná, hry navazovaly a program byl celodenní, zároveň ale bylo dost času na vlastní aktivity. Taky se mi líbilo že byl sníh, protože tak byly dobré podmínky pro některé hry a aktivity a mělo to zimní atmosféru. Jediná výtka by byla k rýži, ale to zas tolik nevadilo. (Blábol)

Hra probíhala během pátku a soboty, ale již Čtvrtek byl velmi zajímavý, protože chumelilo o 106 a tak jsme se Čajochovým autem dostali až k chatě, ale Zip musel svůj vůz ponechat na otočce. A tak bylo o zábavu postaráno ještě než dorazil zbytek výpravy, který šel pěšky z Jablonného, kam je vlak dovezl v 19:00 hodin. Na chatu přišli před desátou a po večeři a teplém pití ulehli.

Páteční část hry se věnovala pouze získání reputace (pověsti) u tří frakcí, které v naší variantě hry fungovaly (alchymisté, trpaslíci a království Calmindon).
V okolí Selešky se nacházelo 24 různých questů (úkolů), po jejichž splnění získala skupinka kladnou či zápornou reputaci. Questy byly vesměs jednoduché – něco najít, někoho donutit k předání informací, něco se naučit a vědomosti pak předat). Složitější úkoly, jako např. vaření, byly ohodnoceny slušnou sumou, ale (trochu podle předpokladů) málokdo se je snažil plnit.
Po víceméně celodenním pobytu venku se ve večerních hodinách všichni dozvěděli další část historie (celá hra kopírovala historii „dávno před World of Warcraft“) načež byli dovedeni k portálu, který je přesunul kamsi…

…a o tom byla Sobota. Portál nás kamsi teleportoval. Kam? Je potřeba to zjistit a tudíž se vyráběla mapa daného okolí. Během zakreslování mapy se však kde se vzali tu se vzali věrní pomocníci Lorda (pořád se neví, kde jsme). Všichni jsou předvedeni před Lorda, který je velmi neúspěšně vyslýchá (co asi taky říct, když nic nevíme). Už to vypadá na konec celé družiny, když se objeví posel, který předá informace o Studně Věčnosti, její poloze a také to nejdůležitější – jak a proč ji zničit. Lord využije chvilky a také zadržených „vetřelců“ a povolá je do svých služeb domnívajíce se, že je stejně posílá na smrt. Jenže naše armáda má, díky získané reputaci, za sebou pomocníky z říše Draků, poloboha Cenariona a také Temné elfy.
Nezbývá než se postavit obráncům Studny a pokusit se jí zničit. Bitva nebyla dlouhá a tak po krátké době se naše guildy dostávají k samotné studni. Studna je poté odpálena a zničena. Odměna od Lorda za všechny útrapy je zasloužená.

Jak je již tradicí, o pyrotechnické efekty se postaral Pompo a tak výbuch studny byl efektní. Počasí vyšlo také náramně, protože sice chumelilo a mrzlo, ale díky tomu nebyl každý promáchaný hned, ale vydrželo se venku déle. Ohromný pokrok jsou nová krbová kamna na Selešce, díky nimž se vytopí spodek výrazně rychleji, což napomáhá sušení věcí. Jako z každé akce, tak i z této a z jejich chyb se poučíme a již nyní začínáme uvažovat nad dalším rokem. A vy?