Tábor 30.ovs 2010 - Ohře

Po provedené cenzuře Meteorova deníku z tábora a usouzení, že se scanu NT nedočkáme, jsem konečně vypustil do elektronického světa kroniku z tábora :-) .

Tábor 2010 – OHŘE

1.Den Nice Begin

A další tábor nám začíná, a to s pěknou parádou. Sraz byl v 8:00. Já jedu autem, a ještě k tomu musím jít nakládat. Zase je opět HODNĚ VELKÝ vedro, jsem totálně zpocenej. Strašně dlouho trvalo než jsme vůbec vyrazili z Liberce → 11:30 V autě je hroznej hic, i když to má klimatizaci. Občas někde stavíme a já si dojdu na WC, ale stejně mě to vedro pomalu zabíjí. Přijíždíme v 16:00, scházíme se asi + – 20 minut s druhou skupinkou co jela vlakem, stavíme stany a potom poprvý prozkoumáváme vodu, je tak, špinavá! No, osvěží aspoň tak trošku. Potom je fakt skvělá zevlárna, ta nejlepší co může bejt, ve stínu, na karimatce s kámošema, krásně nám to začíná.

2. Den

Vedro a…SAKRA!
Tak je první den co žereme ,,only by scout,,. Vánočka byla celkem fajn. Pak nám bylo oznámeno že dneska nikam nejedeme, jde se na mega výlet. Ble! Je vedro! Vyrážíme směr SOOS. Dost úmorná cesta! Procházíme nějakou oblast s gejzírama a takovejmama smradlavejma plynama. No, a najednou zjišťujeme že ztrácíme GPSku asi za 10 táců, no do pr…. No, cesta pokračuje dál, jdeme do Františkových Lázní, 8 kiláků ve vedru přizabíjí můj organismus! Tyjo, je to tam hroznejch důchodcov, každej 1,5 člověk je tam důchodce! No co, trávíme tam chvíli odpočinku a pak se vracíme zpět asi 5 kilometrů.

A zjišťujeme, že asi bude pršet, je zataženo a fouká hodně. Nakonec nepršelo, zvláštní je to počasí.

3. Den První voda

Dneska, když jsme měli službu tak jsem nevstával, kámoš to všecko udělal za mě. Ou jé! Bůh mu žehnej! Pak jsme si teda zabalili a sklidili stany, šlo to docela rychle, to se i divim. Těšil jsem se, ale pak nastal jeden nepříjemnej detail, naložili nám na loď snad +30 kilo! To se pak nedá skoro ani jet. Vyrážíme, voda je docela fajn, ale je teplo!

Po nějakých 3 hodinách začínám mít hlad, a.. konečně oběd! Jídlo do mě zapadne jak mrtvola do hrobu, doslova. Po obědě byla krásná pauza, pak se jelo tedy dál, tentokrát jsem na háčku, docela makačka tahat ty hrnce v lodi a bůhví jaký další harampádí. Ujeli jsme asi 5 kilometrů a zakempili. Večer se už nic moc nedělo, šli jsme akorát k nějakýmu pramenu, ušel. Potom akorát klídeček a pohodička a kdo chtěl moh kravit na kajaku nebo kanoji na rozvalenym jezu.

4. Den Zůstáváme

Tak dneska prej zůstáváme v kempu, zjišťuju název → ŠABINA, taková řiť světa s prominutím! V noci nám jemně sprchlo a teď je zataženo, proto se asi nejelo. Je zataženo a fouká, docela nepříjemný počasí. Bylo nám oznámeno, že jdeme na nějakej výlet k nějaký studánce co prej plní přání. Úmorná cesta a ještě k tomu občas sprchlo. Byli sme někde v lese a pili sme nějakou ,,classic vodu,, co akorát tekla z trubky a byla prej ,,svatá,,. Pak se vracíme zpět a musíme táhnout dřevo, no hnus! Oběd, polívka celkem dobrá, aspoň něco k jídlu. Potom se už nikam nejde a jenom se odpočívá, po mym slovníku → zevlí a jen pár aktivistů zase blbne na kajaku. Je krásný jenom ležet ve spacáku a žrát Deli!.

5. Den Opět voda

Sakra, zapomněl jsem psát dneska, takže to asi trošku zkrátim! Jeli jsme opět na vodu ,až do Lokte. Cesta celkem fajn, až na to že bylo občas zataženo! Pak byl jeden jez, kterej jsme skákali s vestama, docela sranda! Pak se už jen jelo a jelo, a najednou jsme projížděli i rybím průplavem. Večer se šlo projít nějakej ten hrad co tam stojí, jo, Loket, docela se mi tam líbilo, no nic, píšu tohle už další den při balení ranního tábora, takže zatím čus!

6. Den Nuda a Hubertus

Tak jsme dorazili do dalšího kempu u nějakýho toho ,,Hubertusu,,. Jeli jsem celej den, skoro 7 hodin v kuse, neteklo to, nebyl to snad ani olej, spíš nějaký totální motorový olej! Aspoň že byl oběd někde u smrtelnýho jezu. Potom jsme dorazili k tomu Hubertusu, čekal jsem víc tyjo, nejen pár šutrů sem tam. Večer jsme opejkali buřty, mňam! Teď ležim ve stanu a žeru chipsy, co víc si přát

7. Den Ultra Zevlárna

Tak, dneska celá skupina šla do Karlovejch Varů, ale já ne, protože jsem neměl krojový tričko, takže se nebudu vyjadřovat vo tom, jaký bylo ležet celej den ve stanu :D

8. Den Zůstáváme

Dneska jsme furt tam kde jsme. Budeme prej jezdit na kánoích a tak. NO co, jezdil jsem jenom ráno, takže odpoledne už celkem pohodička! HŮ! Bylo nám to povoleno sjíždět na vestách, proud je celkem silnej, šutry sou ale moc hluboko takže paráda největší. Večer se griluje maso, no to je doslova pochoutka, dostávám kuřecí, to, co mám snad i nejradši! Je to fakt výborný!

9. Den Dobrá voda a selhání!

Tak se po pár dnech přesouváme někam o 20 kiláků dál, ještě předtím se kraví na Hubertusu jemně. Musim přiznat, že ..začíná bejt totální vedro, fakt mě to sluníčko škvaří! Jede se, voda je dnes opravdu fajn, občas nějaký ty peřeje, krása, občas nuda, ale to k tomu patří, VEDRO! VEDRO! Konečně dorážíme, jsem totálně vyčerpanej z toho vedra, akorát ležim a nejsem schopnej něco dělat, ještě že nejsem služba, jo, ještě něco k cestě na vodě, byl tam jeden super jez kde se dalo i skákat, ,,jezdit po jezu,,… Opravdu celkem zábava… Zpět k večeru, má se začít dělat večeře, ale asi jsme na Hubertusu zapomněli večeři, což znamená, věčný hlad! No nic, dem spát pod ,,plachtu,, je hezky a ve stanu vedro!

10. Den Noční pochod a Lehká voda

Chchchrrr….chrrr…HEJ! VSTÁVEJ! teď se de pro loďák!..aneb → probudili nás ve 2:30, že máme jít pro ten z(a)tracenej loďák až k Hubertusu! No teda, prahnu po zabíjení, budit při spánku! Vyráží se, nejdřív nás dovezli někam autem pak už jenom příkaz ,,běžte,,… Jsem totálně ospalej a snad i usnu za chůze, no, jdeme konečně, ale ta cesta, byla opravdu nekonečná, šlo se rovnou silnicí snad 10 kilometrů, furt rovně, žádná změna, jak ty cesty v Americe, usínám za chůze a probouzí mě vždy nějaký to jedoucí auto! Hurá! Jsme konečně tam! Úmorná cesta! Dorážíme tam asi v 6:15, a říkali že sem přijedou asi v 8:00..okamžitě začínáme spát všichni, na tvrdý studený zemi, a ani mi to nějak zvlášť nevadí hele! Vstáváme, a snídaně, a vyráží se na vodu!Dneska jedem od Hubertusu bez bagáže, takže super, to bude pohoda, a taky že byla, na to že jsem se vůbec nevyspal. Večer jsem opět unavenej, ale mám službu, takže psycho docela dost! uff..přežil jsem, ale byl to dobrej den, de se spát znova pod širák!

11. Den Dlouhej výlet a Fotbálek bez úrovně

Dneska opět zůstáváme, ale žádný zevlení, vejlet hezky! ráno bylo příjemně, ale odpoledne opět vedro! Tentokrát se šlo na nějakej hrad, je celkem zapomenutej, ale líbil se mi, opravdu hodně, škoda že už je skoro zřícenina. Zpátky se jede díkybohu vlakem, myslím že by mě to vedro opravdu zabilo a přismažilo na asfaltu! Dorážíme zpět, a večer se po vynikajících bramborácích hraje ještě fotbal, ale téměř bez pravidel, a ten kdo tam byl tak může říct jediný souvětí → OTRAVNÝ MUŠKY..ano, byly snad všude, byly jich miliony, a nešlo je zabít! Jsem poštípanej a du radši spát!

12. Den Přesun?

Tak dneska jedeme prej uplně někam jinam, jinej kraj, jinej mrav, no nevim hele.

Jede se vlakem, do Prahy, no teda takový vedro jsem už hodně dlouho nezažil! zpocení jak něco! Dorážíme konečně, a kde to jsme? No přeci Sázava! 3 roky zpět! Jeli jsme tady! Krásna to řeka! Tyjo, večer jsme šli vokoštovat vodu, je krásně teplá, možná až podivně moc! Jde se spát pod širák, už je to trend!

13. Den Jinej svět

Tak dnes jedeme úsek Týnec-Pikovice, asi ten nejlepší co je vůbec na Sázavě samotný. Tyjo, ten úsek se fakt líbí, samý peřeje všude, a je čemu se vyhýbat, když v hodně případech to schytala loď celkem brutálně! Jaj! zapomněli jsme oběd!Začínám mít hlad! Jíme až ve 14:40 kdy máme už dojetej úsek, zpátky se jede autem a vlakem taky, já jel autem, dobrá volba! Je totální vedro, a to hlásej že nám má furt pršet! Jde se opět večer spát pod širák, začíná to být i fenomén.

14. Den Zpátky do starejch časů

A je to tu, poslední den tábora, to to ale uteklo, a dneska se nejde dokonce ani na vodu, stejně je totální vedro a užili jsme si jí ažaž. a kam se de? Tyjo! Oživit starý časy, opět vojenské muzeum ve kterém jsme byli před 3 rokama, hned co tam jsme tak si vzpomínám na většinu těch vozidel zvláště na růžovej tank a dětskej transportér, akorát teď jsem větší a jinej. Opět se dělá fotka u transportéru, a máme rozchod! Znova si to muzeum celý procházim! Teď je to lepší požitek než v mých 12 letech! A dorážíme zpět vlakem, a čeká nás poslední služba, ve 2 lidech místo 4.. ale zvládli jsme to opravdu na výbornou, ledovej salát a sladký těstoviny, obojí se povedlo a přišel jsem si na chuť u obou jídel! Balím na zítřejší odjezd do jinýho kraje, domů, kde po těch krásných 2 týdnech potkám vanu, postel, internet! Mějte se!